Information för utställare
Här finner du svar på de allra vanligaste frågorna kring ditt deltagande på mässan. Vi har även samlat all viktig information och den officiella tekniska informationen inne på MyEasyfairs. Logga in på MyEasyfairs via knappen nedan.
Inflytt
Måndag 14/10 kl. 07.00 – 20.00
Tisdag 15/10 kl. 07.00 – 20.00
Utflytt
Torsdag 17/10 16.30 – 22.00
Öppettider
Onsdag 16/10 09.00 – 17.00
Torsdag 17/10 oktober 09.00 – 16.00
Kista Mäss-service eller Kistamässan ansvarar ej för gods före, under eller efter arrangemanget!
Gods som ankommer till mässan transporteras in till anvisad monter mot en kostnad (se aktuella priser på våran onlineshop under Truck-Emballage www.kistamasservice.se). Motsvarande kostnad gäller även för avgående gods som lämnas i montern. Dessa kostnader debiteras utställande företag i efterhand. Truckhjälp beställs av Tekniska avdelningen på plats.
I de fall där speditören, som levererar godset, ber mässans personal transportera/lasta in godset till montern, kommer vi att göra det på utställarens bekostnad. Oavsett vad som överenskommits mellan speditören och utställaren.
Godset ska märkas med:
Mässa / Företag / Monternummer /Namn och mobilnummer
Kistamässan, Vågögatan 3, 164 40 KISTA
Försäkra ditt gods före, under och efter mässan enkelt genom att teckna en utställarförsäkring till en kostnad av 1 250 kr. Detta gäller även din personal. Kontakta caroline.larsson@easyfairs.com
Bokning av rum sker via Scandics hemsida eller genom att ringa Scandic Centralbokning på 08 517 517 00.
Här finns den officiella utställarinformationen med all teknisk information.
Registrera
monterpersonal
Ni registrerar er monterpersonal via My Easyfairs.
All monterpersonal måste ha utställarkort på mässan. Ha med er registreringsbekräftelse till mässan för en snabbare och smidigare entré.
Så här går du till väga:
1.
Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan.
2.
Klicka på “Hantera monter” på den aktuella mässan.
3.
Gå in under fliken “Hantera monter”.
4.
Klicka på “Registrera din personal” under avsnittet “Monterpersonal”.
5.
Klicka på den gröna knappen med texten “Visit Connect” i den nya vyn.
6.
Du kommer nu skickas vidare till ett nytt fönster.
7.
Klicka på ”Team” i vänstermenyn och sedan ”Add staff” längst ner till höger.
8.
Klicka på “Register Stand Personnel” och fyll sedan i uppgifterna + knapp “Next”
9.
Den person som precis registrerats får ett bekräftelsemail skickat till angiven email adress.
Vi välkomnar
Easyfairs Nordic appen!
- Maximera din närvaro på Elmässan med hjälp av Easyfairs Nordic appen
Gör dig redo redan nu genom att skapa din företagsprofil och bjud in dina teammedlemmar.
Fördelar med Easyfairs Nordic
- Maximera nätverkandet: Öka chansen att nätverka med likasinnade.
- Effektivare möten: Kommunicera smidigare och boka möten enkelt via appen.
- Personlig upplevelse: Anpassa din mässupplevelse efter dina professionella mål.
Hur går det till?
Företagsinformationen hämtas automatiskt från MyEasyfairs. Det du behöver göra är att förbereda ditt schema på plats med appen. Besökare kommer sedan att kunna interagera och planera möten med dig i förväg så att ni kan få ut det mesta av mässan.
Få personliga rekommendationer
Applikationen föreslår de besökare du troligen är mest intresserad av att träffa på evenemanget, baserat på dina preferenser och intressen.
My Easyfairs
I My Easyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersona. hämtar banners och er digitala biljett.