Infometric AB

Minimera administration med Infometrics Serviceavtal

Share the product:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Description

Serviceavtalet innebär att Infometric aktivt arbetar med felavhjälpning för föreningen istället för att enbart skicka en statusrapport. Vi rapporterar även eventuella fel till kontaktpersonen för felanmälan där vi ger en analys av felet och en rekommenderad lösning eller plan för felsökning. Fel som framkommit åtgärdas av installatör efter avstämning och godkännande från kund. Kostnaden för Infometrics administrativa tid och tid för systemarbete vid felsökning och felåtgärder ingår i tjänsten. Likaså ingår även 12 fria tariffändringar per år samt support till lägenhetsinnehavare angående förbrukning.

Serviceavtalet tecknas som ett tillägg till det vanliga Mättjänstavtalet.

Mindre administration. Brf:er kan försäkra sig om att förbrukningsdata blir komplett till förvaltning kontinuerligt och hantering av fel i anläggningen blir åtgärdat utan krav på medverkan från styrelse. Styrelsen slipper administration kring eventuella problem i anläggningen.

Contact info

Send us a message

Scroll to Top